tisdag 9 november 2010

نمایندگان حزب دموکرات ایتالیا فردا برای سکینه به دیدار سفیر ایران در رم میروند

رم،۱۸آبان - (آکی فارسی) – به گزارش خبرگزاری ایتالیایی «آکی»، چند تن از نمایندگان حزب دموکرات ایتالیا فردا برای آشنایی بیشتر با شرایط سکینه محمدی آشتیانی، فرزند و وکیل ایشان، که هر سه در زندان میباشند، به دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در رم میروند. بنا بر این گزارش دو بانو سناتورایتالیا فرانچسکا مارینارو و ماریا پیا گاراویلیا به همراه یکی از نمایندگان حزب دموکرات در مجلس، رزا کالیپاری و عضو کمیته مرکز این حزب، خانم روبرتا آگوستینی، به دیدن سید محمد علی حسینی، سفیر ایران، خواهند رفت.

روبرتا آگوستینی در این مورد گفت: «نگرانی ما در مورد سکینه بسیار زیاد است وخبرها درباره شرایط این بانو شفاف نیستند. بنابراین ازسفیر ایران بسیار سپاسگزاریم که وقت ملاقاتی را به ما داده تا بتوانیم در مورد شرایط سکینه خبرهای بیشتر و قابل اطمینانی را بدست بیاوریم». همچنین سناتور رزا کالیپاری گفت: «امیدواریم که سفیر ایران بتواند خبر های مثبتی را در مورد شرایط سکینه، فرزندش سجاد و وکیل ایشان به ما بدهد».

سکینه محمدی آشتیانی به اتهام زنا و مشارکت در قتل همسرش توسط دادگاه تبریز به سنگسار و اعدام محکوم شده است. در حالی که سجاد قادرزاده و جاوید هوتن کیان، فرزند و وکیل ایشان، بدلیل دفاع از این بانو و مصاحبه های گوناگونی که با رسانه های خارجی داشتند، حدود یک ماه پیش بازداشت شده اند و در زندانی در تبریز هستند.

(آکی فارسی)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar