söndag 21 november 2010

سازمان جوانان کمونيست همه دانشجويان و جوانان و دانش آموزان را فرا مي خواند وسيعا به استقبال ١٦ آذر روز دانشجو برويم

Bookmark and Share

با تمام قوا به استقبال ۱۶ آذر برويم!

فرستادن به ایمیل چاپ

481-16azar-l

امسال در حالي به روز دانشجو، ۱۶ آذر نزديک مي شويم که حکومت در بحراني عميق تر و همه جانبه تر از هميشه دست و پا مي زند، از همه طرف مورد هجوم قرار گرفته، مردم خشمگين تر و آماده تر از هر زماني براي سرنگونيش لحظه شماري مي کنند، صفوف داخليش عليرغم تمام تلاش ها و هزينه هايي که مي کنند متحد و يکدست نمي شود و هر روز شکاف تازه اي در صفوفش ايجاد مي شود، شيرازه اقتصادش در حال از هم پاشيده شدن است و در سطح بين المللي نيز کاملا بي اعتبار و تحت فشار قرار دارد و در انزوا به سر مي برد. جمهوري اسلامي اما تا روزي که باشد، يعني تا روزي که قدرت سرکوب داشته باشد در مقابل مردم و جوانان و زنان و مطالبات به حقشان خواهد ايستاد، در عين حال نشان داده است در مقابل اعتراضات ما مردم تاب تحمل ندارد و ما مي توانيم عقب نشيني هايي به او تحميل کنيم، آخرين نمونه اش زمزمه عقب نشيني در مقابل انحلال دانشگاه علوم پزشکي ايران در مقابل اعتراضات پيگير و وسيع دانشجويان و کارکنان اين دانشگاه است.

در عرض يک سال گذشته جمهوري اسلامي مانند حيوان وحشي زخم خورده اي با تمام وحشيگري اي که در توان داشت به سرکوب جامعه و از جمله دانشگاه پرداخته است، تعداد بيشماري از دانشجويان را تهديد کرده، دستگير و محروم از تحصيل و اذيت و آزار کرده و فضاي دانشگاه ها را سعي کرده است سياه و مختنق کند. باند هاي اراذل و اوباش را در دانشگاه ها پر و بال بدهد و حتي رشته هايي را منحل و اساتيد غير همسو با حکومت را از کار برکنار کرده است. اين ها نشانه هاي يک حکومت نرمال مقتدر که خطري تهديدش نمي کند و دارد زندگي اش را مي کند نيست، برعکس نشانه هاي حکومتي است که حتي از سايه خود وحشت دارد و هر حرکتي از طرف مردم و جوانان برايش تهديد مرگ محسوب مي شود.

سازمان جوانان کمونيست همه دانشجويان و جوانان و دانش آموزان را فرا مي خواند وسيعا به استقبال ١٦ آذر روز دانشجو برويم و خودمان را براي برگزاري اين روز آماده کنيم. بايد فضاي دانشگاه و جامعه را براي برگزاري اين روز آماده کنيم، با شعار نويسي در دانشگاه و خيابان، با پخش اطلاعيه و فراخوان مردم و جوانان به برگزاري تجمعات در اين روز به استقبال ۱۶ آذر برويم. با صدور بيانيه هاي دانشجويان از دانشگاه هاي مختلف و فراخوان به دوستان و همکلاسي ها براي برگزاري اين روز، با پر کردن فضاي اينترنت از فراخوان ها و بحث هاي مربوط به ۱۶ آذر، با طرح مطالبات دانشجويان و جوانان، با خواست آزادي دانشجويان و زندانيان سياسي، با خواست لغو احکام کميته هاي انضباطي و برچيدن بساط نهادهاي سرکوبگر حکومتي مثل کميته انضباطي و حراست و بسيج و نهاد رهبري از دانشگاه ها و خواست لغو جداسازي جنسيتي و لغو قوانين تبعيض آميز در حق زنان و دختران و خواست لغو مجازاتهاي قرون وسطايي اعدام و سنگسار خود را براي برگزاري هر چه وسيعتر اين روز اماده کنيم.

زنده باد حکومت انساني

مرگ بر جمهوري اسلامي

سازمان جوانان کمونيست

۲۴ آبان ۸۹، ۱۵ نوامبر ۲۰۱۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar