onsdag 2 mars 2011

پاسخی به شورای راه سبز امید که دومین سه شنبه اعتراض یعنی ١٧ اسفند روز جهانی زن را کنار گذاشت و ٢٤ اسفند را هم مشروط کرد.

پاسخی کوتاه به افاضات شورای راه سبز امید



شورای راه سبز امید، که در مقابل سه شنبه های اعتراض اطلاعیه داد و دومین سه شنبه اعتراض یعنی ١٧ اسفند را کنار گذاشت و ٢٤ اسفند را هم مشروط کرد، شورای سبز امید که برای ده اسفند هم به مردم گفت فقط شعار یا حسین و کروبی ... بدهند و الان هم در گزارشات خود دارند شعارهای مرگ بر خامنه ای را سانسور میکند، الان گفته است که کسی فراخوان ندهد تا ما بیانیه را صادر کنیم.

در پاسخ به این حضرات چند نکته لازم به توضیح است:



١- امروز مردم با شعارهای مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور و هاشمی حیا کن، پاسخ دندان شکنی به شورای راه سبز امید دادند و نشان دادند که راهشان از این آقایان جدا است و گوش به این فرامین، نخواهند داد.



٢- سه شنبه بعد ١٧ اسفند روز جهانی زن روز مهم اعتراض ما است. و بر خلاف بیانیه چند روز قبل شورای سبز امید، این تظاهرات به قوت خود باقی است و جوانان رزمنده و آزادیخواه به احدالناسی اجازه نخواهند داد که درمورد سه شنبه بعدی سکوت کند. همینطور روز ٢٤ اسفند از نظر جوانان و مردمی که سراپا شور و شوقند مشروط نیست و با تمام قوا خود را برای آنروز هم آماده میکنند.



٣- علاوه بر این دو روز هر روز دیگری هم که جوانان تشخیص دادند که میتوانند قدرتمند به خیابان بیایند، تصمیم خواهند گرفت و منتظر سازشکاری های شورای سبز امید نخواهند شد.



از دوستان دیگر هم تقاضا میکنم محکم بر تصمیم قبلی خود پافشاری کنند و نگذارند سازشکاران برایشان تعیین تکلیف کنند. سه شنبه ١٧ اسفند یکی از مهمترین روزهای ما است. روز زن است و این رژیم ضد زن ترین رژیم های دنیا است. با شعار سرنگونی حکومت ضد زن و شعارهای قبلی مان به خیابان میائیم و از همین امروز شعارها و تراکتها و برنامه هایمان را روشن خواهیم کرد. یک هفته وقت داریم و حضور پرجمعیت امروز با روحیه رزمنده ای که بر حضور امروز مردم حاکم بود، میتوانیم روز ١٧ اسفند را بسیار قدرتمندتر بپا کنیم.



chia masoudi
١٠ اسفند

1 kommentar:

  1. شورای راه سبز امید حیله حکومت برای انحراف مسیر جنبش سبز است ،که می خواهد با در دست گرفتن رهبری جنبش و هدایت شعارها به سمت شعارهائی با کمترین توقع(تازه بازگشت به قبل از 25همن یعنی آزاد شدن موسوی و کروبی )یک پیروزی خیالی برای جنبش سبز ایجاد کند و سپس همه مردم برگردند خامنه هایشان و سید علی به حکومت خودش ادامه دهد!!! برای مبارزه با آن :1- رهبری جنبش سبز به خرد جمعی واگذار گردد.2- تا می توانید دیگر نظرات مسموم این نهاد کذب را در جائی مطرح نکنید تا مهجور و فراموش شده گردد و حیله حکومت نقش بر آب بشود. ((( لطفاً این مطلب را در جاهایی که می توانید منعکس کنید.)))به امید آزادی از هر بند

    SvaraRadera