fredag 2 juli 2010

شکست دیگری برای جمهوری اسلامی در هلند برنامه ملاقات مسئولین خبرگزاری هلند با مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ریاست ضرغامي را به شکست کشاندیم

شکست دیگری برای جمهوری اسلامی در هلند
برنامه ملاقات مسئولین خبرگزاری هلند با
مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی را به شکست کشاندیم





چندی پیش اطلاع یافتیم که گروهی از مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ریاست عزت‌الله ضرغامی، دوشنبه پنجم ژوئیه به هلند سفر می‌کنند. این سفر که با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی در هلند و به منظور ملاقات مسئولان صدا و سیما با روسای رسانه‌های رادیو تلویزیونی هلند برنامه ریزی شده بود، بخشی از برنامه سفر مسئولین این ارگان کثیف و منفور جمهوری اسلامی به چند کشور اروپایی است. شبکه خبرگزاری سراسری هلند NOS با همکاری بنگاه خبررسانی عمومی NPO از عزت‌الله ضرغامی و همراهانش برای دیدار از این شبکه تلویزیونی دعوت کرده و قرار شده بود روز دوشنبه ٥ ژوئیه مهمان شبکه های خبری هلند باشند و سه شنبه شب نیز مسئولین خبرگزاری هلند برای ضیافت شام به سفارت جمهوری اسلامی در لاهه دعوت شده بودند. واحد هلند حزب کمونیست کارگری به محض اطلاع از این موضوع با ارسال یک بیانیه مطبوعاتی و نامه سرگشاده به خبرگزاریها، نهادها و سازمان های دولتی پارلمانی و حقوق بشری، شهرداریها و مقامات محلی به دعوت از نمایندگان حکومت اعدام و شکنجه و سنگسار شدیدا اعتراض کرد و خواهان انزوای جمهوری اسلامی شد. همزمان تعدادی از گروهها و فعالین سیاسی مخالف رژیم از جمله شبکه جوانان پیشرو در هلند نیز دست به افشاگری علیه سیاست رذیلانه و مماشات جویانه شبکه خبری NOS زدند. واحد حزب کمونیست کارگری و شبکه جوانان پیشرو در هلند همچنین فراخوان تظاهرات مقابل ساختمان NOS دادند.

روز پنج شنبه ۱ ژوئیه نماینده شبکه خبری NOS، طی تماسی با بهمن خانی دبیر تشکیلات حزب در هلند و با اظهار نگرانی از سازماندهی تظاهرات مقابل ساختمان آنها اطلاع داد که ملاقات با رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی در هلند برگزار نمیشود. بهمن خانی در پاسخ به این ادعا درخواست کرد که رسما و کتبا و طی یک بیانیه خبری الغای این برنامه را رسما به اطلاع افکار عمومی برسانند. ساعتی بعد سخنگوی NOS خبر الغای این برنامه را کتبا به اطلاع بهمن خانی رساند. واحد حزب در هلند بلافاصله خبر لغو این ملاقات را به تمام شبکه های خبری هلند مخابره کرد.

لغو برنامه دیدار ضرغامی و همراهانش یک شکست دیگر برای جمهوری اسلامی است. اين شکست در عين حال بيانگر موج عظيم اعتراضی عليه حکومت فاشيست اسلامی و همزمان سمپاتی و احترام جهانی به مبارزات مردم ايران است که رسانه های هلند را هم مجبور به احتیاط و عقب نشینی میکند.

کمیته هلند حزب کمونيست کارگري ملغي شدن دیدار رئیس صدا و سیمای حکومت جنايتکار اسلامي، حکومت قاتلين ندا و سهراب و فرزاد و شيرين و هزاران انسان آزاديخواه و برابري طلب را٬ يک موفقيت براي مردم ايران ميداند و يکبار ديگر اعلام ميکند که اينها قاتلين مردم ايران هستند و نه نمايندگان مردم و بجرم سی و یکسال جنایت علیه مردم باید دستگير ومحاکمه شوند.




تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – هلند



۲ ژوئیه ۲۰۱۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar