lördag 17 juli 2010

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری: پیرامون انفجارهای زاهدان ،حزب کمونیست کارگری این جنایات و کل تروریسم اسلامی و کشتار مردم بیگناه را شدیدا محکوم میکند.

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری:
پیرامون انفجارهای زاهدان


دیروز پنجشنبه ٢٤ تیر دو بمب گذاری انتحاری در جلوی مسجدی در زاهدان صورت گرفت که منجر به کشته شدن دهها نفر و زخمی شدن صدها نفر دیگر گردید. در میان کشته و زخمی شدگان علاوه بر دو بمب گذار و عناصری از سپاه پاسداران، تعداد زیادی مردم عادی وجود دارند. این انفجارها موجب ترس و وحشت میان مردم شده و به رژیم اسلامی امکان داده است تا فضای شهر زاهدان و کل منطقه را بیش از پیش نظامی و پلیسی کند. گروه جندالله با انتشار عکس دو جوان بعنوان عاملین این بمب گذاری، مسئولیت این انفجارها را بعهده گرفته و انجام این عملیات را به تلافی اعدام عبدالله ریگی و همچنین در حمایت از "اهل سنت" اعلام کرده است.

اما این جلوه دیگری از جنگ تروریست های اسلامی، از یکسو جمهوری اسلامی که جز با اعدام و ترور و جنایت یک روز هم دوام نمی آورد، و از سوی دیگر گروه شبه القاعده جندالله است. مردم چه منتسب به شیعه چه سنی قربانیان این جنایات هستند و هیچ منفعتی در این تقابل سبعانه و ضدبشری میان جمهوری اسلامی و جریانات کثیف اسلام سیاسی ندارند.

حزب کمونیست کارگری این جنایات و کل تروریسم اسلامی و کشتار مردم بیگناه را شدیدا محکوم میکند. حزب همه مردم را فرامیخواند تا مستقل از هویت های کاذبی که برای آنها ساخته اند برای سرنگونی رژیم اسلامی که خود سرمنشاء تروریسم اسلامی و حاکمیت کشتار و جنایت و سرکوب و محرومیت اکثریت عظیم جامعه است، و برای برقراری یک حکومت غیر مذهبی و غیر قومی و انسانی دست در دست هم بپا خیزند.

سرنگون باد رژیم اسلامی
نه قومی، نه مذهبی، حکومت انسانی!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
٢٥ تیرماه ١٣٨٩، ١٦ جولای ٢٠١٠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar