torsdag 11 mars 2010

خطاب به مردم اهواز و خوزستان:تجمع علیه اعدام: محل :چهار راه نادری ساعت ٤ شنبه ٢٢ اسفند


بساط اعدام در اهواز را بر سر رژیم خراب کنیم

محل تجمع: ساعت ٤ شنبه ٢٢ اسفند چهار راه نادری

دادگستری استان خوزستان با نصب یک آگهی در سطح شهر اهواز اعلام کرده است که در ساعت ٤ عصر روز شنبه ٢٢ اسفند در چهارراه نادری اهواز چوبه دار برپا میکند تا یکی از زندانیان را به اتهام سرقت مسلحانه و مجاربه با خدا و پیغمبر در جلو چشم مردم به قتل برساند. روز چهارشنبه ١٩ اسفند نیز جمهوری اسلامی در کوی رمضان اهواز یک نفر را به همین شیوه به قتل رساند.

حکومت جنایتکار اسلامی میخواهد بساط شنیع اعدام را در مرکز شهر اهواز برپا کند و مردم را مرعوب کند و زمینه را برای اعدام فعالین سیاسی و جوانان و مردمی که در تظاهرات ها شرکت میکنند آماده کند و خود را با این جنایات از خطر سرنگونی نجات دهد. این توطئه را باید در نطفه خفه کنیم و این مراسم جنایت را به صحنه اعتراض قدرتمند و یکپارچه همه مردم علیه جمهوری خون و جنایت اسلامی و به هم ریختن بساط اعدام تبدیل کنیم. اقدام اعتراضی و مهم مردم سیرجان که دو نفر محکوم به اعدام را از چوبه دار فراری دادند، سکوی اعدام را به آتش کشیدند و مزدوران حکومت را گوشمالی دادند، باید به الگوئی برای مردم اهواز و سراسر کشور تبدیل شود.

حزب کمونیست کارگری از همه مردم اهواز و سایر شهرهای خوزستان میخواهد در ساعت ٤ عصر روز شنبه ٢٢ اسفند در چهارراه نادری اهواز دست به تجمع بزنند و این محل را به صحنه یک اعتراض قدرتمند علیه جمهوری اسلامی و بساط آدمکشی آن تبدیل کنند. حضور هرچه گسترده تر مردم امکان میدهد که علیه جمهوری اسلامی و اعدام شعار بدهند، فرد محکوم به اعدام را از دست جنایتکاران فراری دهند و سکوی اعدام را به آتش بکشند. این فرصت را خود رژیم برای تجمع به مردم داده است. همه دوستان و آشنایانتان را خبر کنید و از اهواز و همه شهرهای خوزستان خود را به این محل برسانید و روز شنبه را به یک روز بزرگ اعتراض علیه جنایتکاران تبدیل کنید.

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران

٢٠ اسفند ١٣٨٨، ١١ مارس ٢٠١٠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar