lördag 6 mars 2010

در ۸ مارس با پرچم سرنگونی رژیم ضد زن جمهوری اسلامی و همبستگی با زنان ایران به میدان بیائیم لیست برخی از برنامه های ۸ مارس در خارج را ملاحظه می کنید۔


8mars3_400_x_276

در ۸ مارس با پرچم سرنگونی رژیم ضد زن جمهوری اسلامی و همبستگی با زنان ایران به میدان بیائیم! دنهاخ٬ روتردام٬ استکهلم٬ گوتنبرگ٬ مالمو٬ فرانکفورت٬ برمن٬ اسلو٬ تورنتو٬ ونکور٬ لیون٬ بزانسون٬ لندن٬ واشنگتن دی سی٬ دالاس

هشت مارس روز جهانی زن فرا می رسد. در خارج کشور در هر شهری که هستید به همراه زنان و مردان آزادیخواه جهان به میدان بیائید و رچم مبارزه علیه رژیم آپارتاید جنسی جمهوری اسلامی را بلند کنید و خواهان سرنگونی این رژیم زن ستیز شوید! به میدان بیائید تا با زنان ایران همبستگی خود را نشان دهیم و به آنها بگوئیم در کنار مبارزه شان برای رهایی قرار داریم.

هشت مارس بهترین فرصت برای دامن زدن به یک مبارزه بزرگ و اجتماعی در خارج کشور علیه حکومت اسلامی ایران است. هشت مارس بهترین فرصت برای جلب همبستگی میلیونی مردم در دنیا به نفع مبارزات مردم ایران است.

ما از همه ایرانیان مقیم کشورهای اروپایی و کانادا وامریکا و استرالیا و هر جای دیگر دنیا دعوت میکنیم که همراه با همه انسانهای آزادیخواه و برابری طلب در مراسم و تظاهراتهای ۸ مارس شرکت کنند و کیفرخواست زنان ایران علیه رژیم ضد زن جمهوری اسلامی را مطرح کنند. در برنامه ۸ مارس دنیا باید در حمایت از جنبش برابر طلبانه زنان و مردان ایران به حرکت آید. لیست برخی از برنامه های ۸ مارس در خارج را ملاحظه می کنید۔ این لیست در حال تکمیل شدن است:

انگلیس – لندن

شنبه ۶ مارس – میتینگ اعتراضی از ساعت ١٢ ظهر تا ٤ بعد در میدان ترافالگار

همه مخالفین جمهوری اسلامی و مدافعین حقوق زن در لندن و شهرهای دیگر انگلیس را فرامیخوانیم که در میتینگ اعتراضی ما در میدان ترافالگار لندن در روز شنبه ٦ مارس از ساعت ١٢ تا ٤ بعدازظهر شرکت کنند تا یکصدا اعلام کنیم که تمام قوانین ضد زن جمهوری اسلامی، حجاب تحمیلی و جداسازی های کثیفی که میان زن و مرد ایجاد شده باید فورا ملغی شود و رژیم ضد زن و جنایتکار اسلامی باید گورش را گم کند. تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- واحد انگلیس

تلفن تماس: ٠٧٩٥٠٩٢٤٤٣٤

هلند, دنهاخ

دوشنبه ۸ مارس- به دعوت چند سازمان مدافع حقوق زن، سازمان علیه تبعیض در هلند، سازمان زنان هشت مارس " ایرانی –افغانی" و کمیته علیه تبعیض در این روز از ساعت سه بعد از ظهر، یک تجمع اعتراضی در مقابل پارلمان هلند برپا میشود. در این میتینگ، فعالین مدافع حقوق زن از ایران و افغانستان و هلند سخنرانی کرده و همبستگی خود را با جنبش برابری طلبانه زنان در ایران اعلام خواهند کرد. فرشته مرادی فعال سرشناس و محبوب مدافع حقوق زنان، بهمراه تعداد دیگری از فعالین مدافع حقوق زن ازسازمان دهندگان این حرکت مهم هستند.

هشت مارس ساعت سه بعد از ظهر مقابل پارلمان هلند در دنهاخ

تلفنهای تماس با فرشته مرادی: ۰۶۴۶۴۲۴۳۸۰ و اکرم: ۰۶۴۴۵۴۱۱۳۰ سازمان دهندگان این میتینگ

روتردام

دوشنبه ۸ مارس- تظاهرات در همبستگی با زنان ایران از ساعت ۱۴- محل تجمع در مقابل "استاد هوس"

فراخوان دهنده: اتحاد زنان آزادیخواه

سوئد, استکهلم

از سوی علیه تبعیض – سازمان دفاع از حقوق زن برگزار می شود:

دوشنبه ۸ مارس- اجتماع در Södermalmstorg از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ با نمایش ویدیوکلیپ، میز کتاب، نمایشگاه عکس و سخنرانی و از ساعت ۱۸ به راهپیمایی بزرگ ۸ مارس به اتفاق تمامی سازمانهای مدافع حقوق زنان به طرف Meddborgarplatsen همراه خواهیم شد و همبستگی خود با زنان ایران را نیز به نمایش خواهیم گذاشت.

گوتنبرگ

شنبه ۶ مارس – برگزاری مراسم بزرگ روز جهانی از سوی کمیته ۸ مارس مرکب از سازمانهای سوئدی و ایرانی- این مراسم ساعت سه بعد از ظهر در رستوران تراپان جنب فولکت هوس برن توریت برگزار میشود. این برنامه شامل سخنرانیها و موزیک و اجرای تئاتر هست. سوسن صابری، یکی از سخنرانان این مراسم است. سوسن در مورد موقعیت زنان و جنبش برابری طلبانه زنان در ایران و اهمیت دفاع ازاین مبارزات زنان در سطح بین المللی سخنرانی خواهد کرد.

دوشنبه ۸ مارس- به فراخوان حزب کمونیست کارگری ایران یک راهپیمایی در مرکز شهر گوتنبرگ انجام خواهد گرفت. مکان این تظاهرات برونز پارکن روبروی فمان و زمان آن ساعت چهاربعد از ظهر خواهد بود. پس از اجتماع در این محل٬ تظاهرکنندگان به راهپیمایی بزرگ ۸ مارس در شهر ملحق خواهند شد. این راهپیمایی ازساعت شش بعد از ظهر از میدان گوستاو آدولف شروع میشود و حرکت بسوی یوتا پلاتسن خواهد بود . در این راهپیمایی نیز سخنرانیهای متعددی خواهد بود و نمایش نور یکی از برنامه های این حرکت بزرگ است.

مالمو

دوشنبه ۸ مارس- مراسمی بمناسبت روز جهانی زن برگزار می شود که در همبستگی با زنان ایران عنوان "به خواهرم" را دارد. یکی از سخنرانان این برنامه فریده آرمان چهره سرشناس و محبوب دفاع از حقوق زنان است. در این برنامه فعالین کمیته دفاع از حقوق زنان در ایران، با نمایش فیلمی از مبارزات زنان در ایران و ندا آقا سلطان ، از همگان خواهند خواست برای سرنگونی حکومت اسلامی به یاری مردم ایران بشتابند. در بخش دیگری از این برنامه، فرح، یکی از فعالین مدافع حقوق زن در مورد شرایط زندگی و مبارزه زنان در ایران سخنرانی خواهد کرد.

محل این مراسم٬ Kronetorpsgatan 1 و زمان آن ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.

راهپیمایی ۸ مارس- مارش روز جهانی زن از ساعت ۱۸ از میدان گوستاو شروع می شود و در میدان "مولونگن" خاتمه می یابد. در این راهپیمایی با عکس ندا و بنر همبستگی با زنان ایران شرکت خواهیم کرد.

تلفن تماس: فریده آرمان- +۴۶۷۰۳۶۳۸۰۸۸

کانادا, ونکوور

شنبه ۶ مارس- بدعوت ایران سولیدارتی در ونکوور در اعتراض به خشونت علیه زنان٬ در اعتراض به آپارتاید جنسی و حجاب اجباری در ایران٬ در اعتراض به قوانین شریعه و بمنظور پشتیبانی از مبارزات زنان برای آزادی، برابری و یک جامعه انسانی تظاهراتی درمقابل آرت گالری ونکوور برگزار می شود. برنامه شامل سخنرانی از طرف زنان بومی کانادا، زنان ایرانی، عراقی و افغانی و میکروفن آزاد است.

زمان: شنبه ۶ مارس ، ساعت ۱۳ تا ۱۵

مکان: ضلع جنوبی آرت گالری ( تقاطع هاو و رابسون) در ونکوور

تورنتو

شنبه ۶ مارس- شرکت در راهپیمایی روز جهانی زن که از طرف سازمان کانادایی آی دبلیو دی برگزرا می شود.

252 Bloor St West, OESI Building-Subway Bedford station

Time: 11am

Rally: 1pm

Ryerson University 1:30-5pm

شنبه ٧ مارس- میتینگ سازمان زنان ۸ مارس (ایران افغانستان) –ترانتو –کاناد

مکان ایستگاه نودت بورکمکان- میدان مل لسمن

ساعت ۱۳ تا ۱۶

برنامه دیگری طی همین روز و در همان محل از ساعت ۱۶ تا ۱۸

از طرف علیه تبعیض- سازمان دفاع از حقوق زن و سازمان رهایی زن در عراق برگزار می شود

آلمان, فرانكفورت

دوشنبه ٨ مارس – تظاهرات ساعت ۵ عصر از مركز شهر فرانكفورت به سمت اطاق بازرگانی و بعد از آن به طرف دفتر ایران ایر. همراه با نمایش فیلمهایی از ایران در هوای باز.

محل شروع تظاهرات Hauptwache Zeil

تلفن تماس: شهناز مرتب ۰۱۵۷۸۱۶۸۸۷۳۲

برمن

دوشنبه ٨ مارس- از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزاری میز اطلاع رسانی بهمراه نمایشگاه عکس در دانشگاه برمن

فرانسه, لیون

شنبه ۶ مارس- به دعوت حزب کمونیست کارگری و انجمن همبستگی فرانسوی ایرانی٬ از ساعت ١۷ تا ١۹ در مرکز شهر لیون٬ واقع در پلاس بلکور٬ در دفاع از مبارزات زنان ایران برای آزادی و برابری یک تجمع اعتراضی برگزار می شود. ازساعت ۸ شب همان روز نیز مراسمی بمناسبت ۸ مارس در محل پاتق همبستگی بهمراه برگزاری تئاتر، موزیک و شام برگزار خواهد شد. ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

بزانسون

دوشنبه ۸ مارس- مراسم ۸ مارس از ساعت ۹ صبح چادر و میز اطلاعاتی در مورد مسایل زنان در مرکز خرید شهر بزانسون.

تظاهرات از ساعت ١۷ درمیدان مرکزی شهر (میدان پاستور) از طرف انجمن همبستگی با مبارزات زنان.

سخنران: Pascal Descamps

نروژ- اسلو

شنبه ۶ مارس- اجتماع اعتراضی و غرفه اطلاعاتى رسانی شامل آپل و سخنرانيهاى کوتاه، در برابر پارلمان نروژ- از ساعت 12.30 از سوى واحد نروژ تشکيلات خارج حزب کمونيست کارگرى و فعالين سازمان عليه تبعيض . از همه مخالفين حکومت آپارتايد جنسى جمهورى اسلامى و جريانات مدافع حقوق برابر زن دعوت به حضور فعال در اين تجمع ميشود.

دوشنبه ۸ مارس- شرکت در ميتينگ و راهپیمایی روز جهانی زن ساعت ۱۸ در Youngstorget-Oslo که از طرف کميته ٨ مارس و سازمانهاى نروژى برگزار می شود.تلفن تماس براى اطلاعات بيشتر: +۴۷۹۸۶۹۴۰۰۱

آمریكا

واشنگتن دی سی

یكشنبه ٧ مارس - در مقابل دفتر حفاظت جمهوری اسلامی در خيابان وسيکانسين ساعت ١ بعد از ظهر تجمع به مناسبت روز جهانی زن٬ حمایت از مبارزات مردم ایران برای آزادی و برابری و اعتراض به رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی

دالاس

یكشنبه ٧ مارس – پیك نیك به مناسبت روز جهانی زن و همبستگی با مبارزات زنان در ایران

ساعت ٢ بعد از ظهر

Russell creek Park مکان

McDermoot road - Plano

روابط عمومی کمپین هشت مارس- ۳ مارس ۲۰۱۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar