tisdag 5 januari 2010

شلیک به فیلتر شکن

مصطفی صابر: شلیک به فیلتر شکن!

mosaber

یادداشتهایی بر یک انقلاب (۴۶)


این روزها کار جمهوری اسلامی شده است نعره کشیدن. در صدا و سیما و مجلس و دولت و نماز جمعه مشتی جانی اسلامی علنا علیه مردم ایران، و به یک معنی علیه مردم دنیا که با شیفتگی انقلاب ایران را دنبال میکنند، هی صدایشان را بالا میبرند و نعره میکشند: اعدام میکنیم، خون راه می اندازیم، اعتصاب در هم می شکنیم، هر رهگذری را در خیابان زیر میگیریم، به فیلتر شکن ها شلیک میکنیم!

دلیلش این است که بعد از تظاهرات روز ششم دی (عاشورا) و وقایع بعد از آن، جمهوری اسلامی دیگر رسما به مرحله دست و پا زدن های آخر رسیده است. خامنه ای این "عمود خیمه اسلام" حالا جز چوبه های دار چیزی در دستش نمانده است. چوبه هایی که البته قبلا در اعتراض به قتل دلارا و در سیرجان توسط مردم به آتش کشیده اند. رژیم با تقلایی مسخره میخواهد رعب و وحشت دهه اول جمهوری اسلامی را هر طور شده ایجاد کند تا مگر راه نجاتی بیابد. اما یادش رفته که حالا وضع از هرجهت متفاوت است. با یک انقلاب عظیم نسل فیس بوک مواجهه است. اوضاع مسخره رژیم در این نعره کشیدن ها را اینجا بخوبی میشود دید که بخش وسیعی از خود حکومت اسلامی و اتفاقا همان طراحان و مجریان اعدام های دهه 60 و خیلی از آیت الله های پروار کرده خود را نیز عزل و به محاکمه و اعدام تهدید میکند!

اعدام، اعدام و بازهم اعدام، این تنها "گفتمان" آخرین روزهای عمر ننگین اولین حکومت اسلام سیاسی دنیا است. حکومتی اکنون زیر فشار انقلاب عظیم مردم ایران برای آزادی و رفاه و حرمت انسانی خرد میشود.

مکمل این آخرین "گفتمان" رژیم محتضر، موعظه های کسانی هست که خطاب به مردم میگویند "رادیکال نشوید"، "خشونت نکنید"، "مدارا کنید" و غیره. اینها واقعا به کاهدان زده اند. کسانی که درست وقتی انقلاب دارد برای آخرین یورش ها بر کل جمهوری اسلامی و دیکتاتورش آماده میشود تازه میخواهند او را به "عزل احمدی نژاد" متقاعد کنند. اینها چه بسی خود میدانند که تا چه درجه به اوضاع بی ربط اند. اما گوشه ای از تلاشی هستند که به کمک بی بی سی و سایر میدیا میکوشد تا مگر به مردم آدرس غلط بدهد، آنها را از خشم اسلامی آقا و اوباش اش بترساند و محافظه کار کند، جلوی تعرض انقلاب مانع ایجاد کند یا دستکم ضرب آنرا بگیرد تا مگر برای جمهوری اسلامی و دیکتاتور مفلوک آن فرصت بخرد.

اما انقلابی که در شش ماه گذشته رژیم اعدام و حجاب و جهل و فقر را زیر ضربات کوبنده خود گرفته، چند بار باید با صدای بلند اعلام کند که علیه همین خادمین از درگاه رانده شده و همه این تلاش ها برای حفظ جمهوری اسلامی نیز هست؟ لذا موعظه های بی محل و ناشیانه این حضرات پاسخی جز تمسخر ندارد. هر عقل سلیمی تشخیص میدهد که تنها راه خفه کردن نعره های "اعدام میکنیم" حکومت اسلامی و محدود کردن صدمات آخرین مقاومت های رژیم همانا رادیکالتر شدن، سازمان یافته تر شدن و قدرتمند تر شدن انقلاب و درهم شکستن کامل کل ماشین جنایت اسلامی است.

و بالاخره این طنز تاریخ است که مستقل از نیات جمهوری اسلامی و مدافعین رند آن، این آخرین تلاش های جنایتکارانه رژیم اسلامی برای بقاء، جز دامن زدن به انقلاب و عمیق تر کردن گور دیکتاتور و کل جمهوری اسلامی نتیجه دیگری ندارد. اکنون دیگر به یمن همان صدا و سیما هر کسی در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز می بیند که انقلابی عظیم و اوج گیرنده در جریان است و کل رژیم اسلامی را از صدر تا ذیل مستاصل و عاجز کرده است. اکنون دیگر همه دنیا متوجه میشود که جمهوری اسلامی جز رژیم چوبه های دار نیست و فاقد هرگونه مشروعیت و صلاحیت است. دیگر هیچ دولت فخمیه ای نمی تواند واقعیت به این بزرگی و کریهی را پنهان کند و زیر میزی با رژیم اسلامی معامله کند. بدین ترتیب انقلاب جاری چه در بعد جهانی و چه در بعد داخلی نیروی بیشتری به خود جلب میکند و در تعرض بعدی خود بمراتب قدرتمندتر و قاطع تر ظاهر خواهد شد. (پنج ژانویه ۲۰۱

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar