fredag 29 januari 2010

حکومت اسلامی اعدام را متوقف کنیم

اعدام سبعانه محمدرضا علی زمانی و آرش رحمانی توسط جمهوری اسلامی در روز گذشته موجی از نفرت و انزجار در ایران و سراسر جهان بر انگیخته است. این اعدام ها که مخفیانه و بدون اطلاع خانواده و طی محاکماتی سرتاپا جعلی و وقیحانه صورت گرفته ماهیت کثیف و ضد بشری جمهوری اسلامی و شناعت بی حد و حصر اعدام یا "قتل عمد دولتی" را جلوی همه جهانیان گرفته و قلب هر انسان شریفی را به درد آورده است. حزب کمونیست کارگری خود را در این خشم و نفرت عمیقا شریک میداند و با خانواده و بازماندگان محمدرضا زمانی و آرش رحمانی صمیمانه احساس همدردی میکند.

این ماشین جنایت و اعدام را باید فورا متوقف کرد. ما همه زنان و مردان آزاده را فرامیخوانیم تا بهر ترتیب ممکن، در کارخانه و دانشگاه و مدرسه، در محلات و معابر عمومی، یاد محمدرضا علی زمانی و آرش رحمانی را گرامی دارند و نفرت و اعتراض خود را علیه جمهوری اسلامی اعدام بیان دارند. ایرانیان مقیم خارج از کشور و مردم سراسر جهان را فرامیخوانیم تا با ارسال نامه های اعتراضی به مراجع بین المللی و مقامات دولتها، با برپایی تظاهرات و اعتراض در برابر سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی و مراکز شهرها خواهان توقف فوری اعدام ها در ایران شوند و بخواهند که جمهوری اسلامی بعنوان رژیم جنایت علیه بشریت همچون حکومت آپارتاید نژادی آفریقای جنوبی محکوم و منزوی گردد.

اعدام های اخیر بطور آشکاری تلاش جنایتکارانه حکومتی درهم شکسته و مفلوک است که میکوشد با رعب و وحشت مگر خللی در عزم مردمی ایجاد کند که به انقلاب علیه جمهوری اسلامی برخاسته اند و بویژه برای برپایی تظاهراتی قدرتمند در ٢٢ بهمن آماده میشوند. پاسخ اعدام ها و جنایات جمهوری اسلامی را باید با گسترش هرچه بیشتر انقلاب و با حضور میلیونی و رادیکال در خیابان داد. باید همچون مردم سیرجان که به چوبه های دار هجوم بردند و کل بساط اعدام را به آتش کشیدند با تمام قوا، با اتحاد و سازماینافتگی هرچه بیشتر بر کل حکومت اعدام و دستگاه آدمخواری جمهوری اسلامی هجوم برد و آنرا تماما درهم شکست. اين حكومت به حكم انقلاب مردم بايد سرنگون شود. جانيان حاكم بايد بدانند كه راهي براي نجات اين حكومت نيست. دست بردن به جنايات بيشتر تنها خشم و انزجار مردم سرنگوني طلب را زيادتر خواهد كرد.

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران

٩ بهمن ١٣٨٨، ٢٩ ژانویه ٢٠١٠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar