fredag 8 januari 2010

كمپين من محارب هستم با قدرت همچنان داره پيش ميره

ما با اين كار، قدم مهم و جدي تري در مبارزه با احكام زندان و اعدام دوستانمون برمي داريم و كار رژيم رو مي تونيم خنثي كنيم.

سیاوش شهابی
دوستاني كه در سايت ايرانيان فعاليت مي كنند، از همون ابتداي آغاز كمپين من محارب هستم، به تبليغات وسيعي دست زدن. اينجا و اينجا

ازشون تشكر مي كنم و دستشون رو به گرمي مي فشارم و اميدوارم ارتباط حداقل خودم باهاشون بيشتر بشه. در ضمن اين كمپين، با قدرت همچنان داره پيش ميره. اينجا

دوستاني هم پيشنهاد داده بودن كه كمپين رو تصويريش كنيم و دو نمونه هم تا حالا داشتيم. اينجا و اينجا

نمي دونم چقدر امكانش هست، اما فكر مي كنم مثل اين دو دوست گرامي، كاغذي جلومون بگيريم و با نوشتن من محارب هستم من را هم اعدام كنيد و يه تاريخ پاش بزاريم، مي تونيم كمپين رو با قدرت بيشتري پيش ببريم. منتها دوستان داخل ايران توجه داشته باشن كه ضمن پوشوندن صورتشون به طور كامل، حتما با فتوشاپ بازم صورتشونو تغيير بدن. دوستاني هم كه در خارج از كشور هستن، پيشنهاد مي كنم اونها هم ماسك بزنن و يا اگر ملاحظه خاصي نيست، بدون ماسك اين كارو بكنن.

يك پيشنهاد ديگه اينكه دوستان خارج از كشور، مي تونن از تجربه همبستگي با مردم ايران در ميدان ترافالگار لندن استفاده كنن به اين شكل كه ميز اطلاعاتي آنجا داير كنند و با به نمايش گذاشتن تصاويري از مبارزه مردم با نيروهاي سركوبگر رژيم و ترجمه گزارشهاي منتشر شده و همينطور چاپ تصاوير دوستاني كه در كمپين من هم محارب هستم، افكار عمومي رو نثبت به اتفاقاتي كه در ايران روي ميده بيشتر آگاه كنن. مي تونن علاوه بر ميز اطلاعاتي، طوماري هم در ميادين و پاركهاي اصلي شهرهاي بزرگ اروپا و آمريكا قرار بدن تا مردم عليه سركوب مردم ايران، امضاش كنن. مي تونين از خود مردم بخواين به هر شكلي كه مايلن مخالفت و اعتراض خودشونو به اين سركوبها اعلام كنن. ممكنه عده اي بيان نقاشي كنن، عده اي اهنگ بخونن و…

به نظرم اين كار هر جائی امکانپذیر هست با هر نیروئی، حتی یکنفر، دقیقا به این دلیل که شما تنها نیستین و مردم با شما هستن و حمایتتون می کنن. هر چه تعداد بیشتر بهتر اما منتظرنشید. نیرو توی خیابان هست. فعالیت رو شروع کنین. همینکه شما را ببینن به سراغتان میاین و کمک میکنن. مساله اینه که ما این ظرف و امکان را در اخیتارشان قرار بدیم. اگر ده مورد از شکنجه و ددمنشی سران جمهوری اسلامی حرف می زنین، صد بار از انسانیت و روحیه شکست ناپذیر مردم هم حرف بزنید. از مردمي كه به دور شما جمع ميشن بخواهید که به دولتها فشار بیارند تا در روابط سیاسی و دیپلماتیک با جمهوری اسلامی تجدید نظر کنن و این رژیم را از مجامع بین المللی اخراج کنن.

به نظر من ما با اين كار، قدم مهم و جدي تري در مبارزه با احكام زندان و اعدام دوستانمون برمي داريم و كار رژيم رو مي تونيم خنثي كنيم. حساسيت موضووع رو بايد درك كرد و همين امروز مشغول شد. به ياد داشته باشيد كه ما بي شماريم…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar