tisdag 5 januari 2010

ترور و دستگیری فعالین کارگری را محكوم میكنیم

ترور و دستگیری فعالین کارگری را محكوم میكنیم

JamalKarimpouطبق خبری که وبلاگ کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری منتشر کرده است، بتاریخ 88/10/10 ساعت یازده و چهل دقیقه شب چند نفر مسلح به منزل جمال کریم پور یکی از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری واقع در روستای مولان آباد در منطقه سقز حمله کردند و ایشان را مورد اصابت چند گلوله کلت قرار دادند که در نتیجه جمال از ناحیه دست چپ مجروع شده و بعد از این عمل تروریستی ، تروریستها با مشاهده مردم روستا از محل دور شدند. مردم روستا بلافاصله جمال را به بیمارستان امام خمینی سقز انتقال داد ه و در تاریخ 11/10/88 تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون حال او خوب می باشد .

این اولین بار نیست که رژیم اسلامی دست به ترور فعالین کارگری می زند. طی چند سال گذشته بارها به این اعمال استیصال گونه دست زده و هر بار با موجی از تنفر و انزجار عمومی روبرو شده است. رژیم در حال سقوط اسلامی تنها با گرسنه نگه داشتن کارگران و خانواده هایشان، باعدم پردخت دستمزدهای معوقه و هزارو یک فلاکت دیگر علیه کارگران بسنده نکرده بلکه به ترور و آدم کشی در روز روشن و در مقابل چشم مردم سعی در سرپا نگاه داشتن خود کرده است. در ادامه این اعمال جنایتكارانه جمهوری اسلامی اقدام به دستگیری و احضار تعداد دیگری از فعالین كارگری كرده است. دستگیری رضا رخشان از فعالین كارگری هفت تپه نمونه دیگری از تلاشهای رژیم اسلامی از سر استیصال است. اما این تقلاها تنها از سر درماندگی و شکست است. این جانیان خوب میدانند که با شروع اولین اعتصابات قدرتمند و کوبنده کارگری مهر پایان عمر حکومت ضد بشری اش کوبیده خواهد شد. ترور فعالین کارگری و دستگری و احضار آنها هیچگونه كمكی به سرپا ماندن جمهوری اسلامی نخواهد کرد. کارگران و مردم ستمدیده جامعه برای پایان دادن به فقر و آدمکشی این هیولای درمانده، وارد مبارزه ای بی امان برای تعین تکلیف نهایی شده اند.

کمیته کردستان حزب ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی رژیم اسلامی، مردم شرافتمند و همه کارگران را فرا می خواند که در محکومیت این عمل وحشیانه و برای پایان دادن به ترور و آدمکشی اوباشان اسلامی، متحدانه و یکپارچه به میدان بیایند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

13 دی 1388- 3 ژانویه 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar