tisdag 29 december 2009

برای ضربه نهایی علیه جمهوری اسلامی مهیا شوید!

برای ضربه نهایی علیه جمهوری اسلامی مهیا شوید!

فرستادن به ایمیل چاپ

bayaniehkkفراخوان حزب کمونیست کارگری به مردم ایران

تظاهرات کوبنده و پرشور یکشنبه ششم دیماه ٨٨ (روز "عاشورا") در تهران و شهرهای دیگر حقایق غیر قابل انکاری از قدرت و پیشروی سریع انقلاب در ایران را به نمایش گذاشت. حضور وسیع تظاهر کنندگان علیرغم بسیج گسترده رژیم و اعمال هرگونه جنایت، طرح شعارهای تند و سرنگونی طلبانه علیرغم تلاش خیل وسیعی که کوشیدند اعتراض مردم را در چهارچوب عاشوار و جمهوری اسلامی محدود کنند، انتشار ویدئوهای متعدد از صحنه های شورانگیز تعرض زنان و مردان مصمم به اوباش اسلامی تا به دندان مسلح و خلع سلاح کردن نیروهای جمهوری اسلامی و آتش زدن قرارگاه ها و وسائل نقلیه آنها، همه و همه حاکی از آن بود که مردم برای در هم شکستن ارگانهای سرکوب و به زیر کشیدن حاکمیت جمهوری اسلامی کاملا مصمم اند.

اکنون دیگر ابن الوقت هایی نیز که میکوشیدند این انقلاب را به "رای من کجاست" و اصلاحاتی در رژیم اسلامی تقلیل دهند ناگزیرند که از "آغاز انقلاب در ایران" سخن بگویند. حتی اوباما دریافته که باید فکر عافیت باشد و پیام های تند و تیز در محکوم کردن کشتار جمهوری اسلامی در عاشورا میدهد. هیچ مفسر و ناظری اکنون شانسی برای بقاء جمهوری اسلامی نمی بیند. رژیم اسلامی نه تنها در چشم مردم ایران که مردم جهان دیگر یک جسد متحرک است که هرچه زودتر باید مراسم به گور سپاری آنرا بجا آورد.

رژیم همچنین با بالاترین حد تشتت در صفوف اوباش جناح حاکم و جناح مغضوب روبروست. نه امکان "وحدت" و نه زمینه واقعی "سازش" و نه حتی توان "حذف" یکی توسط دیگری در بین جناح های حکومت وجود دارد. رژیم جنایتکار اسلامی اکنون نه چندان توان و نه چشم اندازی برای سرکوب و بقاء دارد و نه دیگر قادر به حفظ حداقل انسجام درونی و انضباط اداری است. این رژیم در زیر فشار مهیب انقلاب مردم خرد میشود.

بی شک هنوز مقاومت های آخر این رژیم جنایت و جهل و اسلام باقی است. اما مردم مصممی که در تظاهرات یکشنبه به خیابانها آمدند اکنون با مشاهده اوضاع درهم ریخته و بی افقی رژیم اسلامی بی شک مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی را گسترش میدهند. حزب کمونیست کارگری به همه زنان و مردانی که روز پرشکوه ششم دیماه را آفریدند درود میفرستد و با همه داغداران جانباختگان اخیر و سی سال جنایت رژیم اسلامی صمیمانه اعلام همدردی میکند. حزب مردم ایران را فرامیخواند تا با تمام قوا برای درهم شکستن تمامی ارگانهای سرکوب و اقتدار رژیم اسلامی و سرنگونی این بختک سی ساله متشکل و مهیا شوند. حزب مردم را فرا میخواند تا با تشکیل کمیته های انقلابی و ارگانهای مقابله با نیروهای سرکوبگر در هر محله و منطقه و کوی و برزن، برای بعقب راندن و در هم کوبیدن اوباش بسیجی و پاسدار و دیگر نیروهای انتظامی، و وارد کردن ضربه نهائی به رژیم اسلامی آماده شوند. حزب همه کارگران و معلمان و دانشجویان و دانش آموزان، همه کارمندان و پرستاران را فرا میخواند تا با شکل دادن به کمیته های اعتصاب آماده برپایی اعتصابات سراسری علیه جمهوری اسلامی شوند. با تضعیف اقتدار و حاکمیت رژیم اسلامی باید در هر قدم تعرض را ادامه داد. اکنون زمان آن رسیده است که هر نمایش اعدام و سایر مجازات اسلامی را همچون مردم سیرجان به صحنه اعتراض علیه کل حکومت کثیف اسلامی تبدیل کرد. اکنون زمان آن رسیده است تا شکستن دیوارهای آپارتاید جنسی را با برگرفتن حجاب تکمیل کرد و به تمام دنیا اعلام کرد که این "حکومت ضد زن" کارش تمام است. باید در مقابل هر دستگیری قاطعانه ایستاد و مهیا شد تا در زندانها و شکنجه گاههای رژیم را به دست توانای مردم گشود. در یک کلام این رژیم جنایتکار را باید با قدرت انقلاب منظم و سازمانیافته مردم تماما درهم شکست و به جای آن حکومت متکی به اراده و قدرت مستقیم خود مردم، جمهوری سوسیالیستی را مستقر ساخت. حکومت نوینی که ضامن برقراری آزادی و برابری و رفاه و شادی و حرمت و سعادت همه انسانهاست.

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد انقلاب انسانی، برای حکومت انسانی

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران

٨ دیماه ١٣٨٨، ٢٩ دسامبر ٢٠٠٩


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar