måndag 11 april 2011

حداقل ٤ میلیون نفر قبض گاز را نپرداخته اند جنبش نپرداختن قبض ها میلیونی شد

اطلاعیه شماره ٧
جنبش نپرداختن قبض ها میلیونی شد
حداقل ٤ میلیون نفر قبض گاز را نپرداخته اند

مصطفی کشکولی معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز اعلام کرد که سی درصد مشترکین قبض های خود را پرداخت نکرده اند. با توجه به ١٣ میلیون مشترک گاز در کشور، تعداد کسانی که قبض ها را پرداخت نکرده اند طبق اقرار این مقام دولتی به ٤ میلیون نفر میرسد و هشدار او که اگر مشترکین قبض های گاز خود را نپردازند، بطور موقت گاز آنها در نوبت اول ٢٤ ساعت و در نوبت دوم ٤٨ قطع خواهد شد با تمسخر مردم مواجه خواهد شد.

آمار واقعی قطعا از این بسیار بیشتر است و این نشاندهنده سراسری شدن این حرکت و پیشروی وسیع این جنبش اعتراضی بحق مردم است. در اطلاعیه های قبل تاکید کردیم که دولت توان مقابله با مقاومت مردم را که بسرعت در سراسر کشور گسترش می یابد ندارد. اقرار این مقام حکومت به ابعاد چندمیلیونی امتناع از پرداخت قبض ها، باید به هرنوع تردیدی در میان مردم برای پیوستن به این حرکت پایان دهد.

پیشروی تاکنونی را باید به یک دستاورد تثبیت شده مبارزاتی تبدیل کرد و راه آن همچنان امتناع از پرداخت قبض ها و گسترش هرچه بیشتر آن است. همه مردم را فرامیخوانیم:

١- همه مردم محل خود را تشویق کنید که از پرداخت قبض های آب و برق و گاز خودداری کنند. با فعالیت خود تضمین کنید که هیچکس در محله شما قبض ها را پرداخت نخواهد کرد.
٢- در هر محله جمع شوید، اشتراک مساعی کنید و مشترکا قطعنامه صادر کنید که قبض ها را نمیپردازید و آب و برق و گاز باید رایگان شود.
٣- در صورت پیدا شدن احتمالی سر و کله ماموران، بلافاصله همسایه ها را خبر کنید و دسته جمعی در مقابل آنها بایستید. مطمئن باشید که با تجمع اولیه شما، جرات نمیکنند گاز و برق و آب شما را قطع کنند.

حزب کمونیست کارگری تاکید میکند که این حق مردم است که از خدمات رایگان آب و برق و گاز و همینطور بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ترانسپورت شهری برخوردار باشند و بویژه در شرایطی که میلیون ها نفر بیکار و فاقد درآمدند و حقوق شاغلین چندین بار زیر خط فقر قرار دارد و اکنون که مقاومت و اعتراض شما گام های مهم اولیه را برداشته است و ترس و وحشت را در بالائی ها دامن زده است، باید این مبارزه را تا عقب راندن کامل حکومت گسترش داد و به شکست سیاسی بزرگی برای حکومت تبدیل کرد.

آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد سوسیالیسم
حزب کمونیست کارگری ایران
٢٢ فروردین ١٣٩٠، ١١ آوریل ٢٠١١

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar