torsdag 17 juni 2010

به حضور سفير حکومت جنايتکار اسلامي در شهر ازنابروک آلمان٬ اعتراض کنيد!


فرستادن  به ایمیل چاپ

بعد از بهم خوردن چندين جلسه شيخ عطار سفير حکومت اسلامي در آلمان٬ در اثر اعتراضات ايرانيان٬ اين فرد مجددا با کمال وقاحت ميخواهد در يک جلسه گفتگو حضور يابد.

اين بار دانشگاه ازنابروک به اين افتضاح سياسي دست زده و با حضور يک گرداننده بحث و فردي به اسم محسن مسرت ميخواهند پاي اين جنايتکاران را به جلسات علني باز کنند.

درست در شرايطي که حکومت اسلامي همين يک ماه گذشته بيش از ۱۹ نفر را اعدام کرده و بزودي ميخواهد سکينه محمدي آشتياني را در تبريز سنگسار کند٬ اينجا از سران اين حکومت براي " ديالوگ" در باره آينده ايران دعوت ميکنند.

ما نميگذاريم سران حکومت جنايتکار اسلامي ٬ با پاک کردن دستهاي خونين خود٬ به عنوان نمايندگان يک حکومت عادي در جلسات شرکت کنند و از موجوديت حکومت منفور و ضد انساني اسلامي دفاع کنند.

از ايرانيان آزاده در شهر ازنابروک دعوت ميکنيم که به برگزاري اين جلسه وسيعا و متحدانه اعتراض کنند.

کميته بين المللي عليه اعدام٬ ايران سوليدارتي و فدراسيون سراسري پناهندگان ايراني از همگان دعوت ميکنند که به دعوت از رهبران حکومت جنايتکار اسلامي اعتراض کنند. از هم اکنون با نوشتن نامه اعتراضي و فاکس به برگزار کنندگان اين جلسه اعتراض کنيد. ما خواهان معذرت خواهي رسمي دانشگاه ازنابروک از مردم ايران هستيم. دادن تريبون به جنايتکاران اسلامي دهن کجي به مردم ايران و خانواده ندا و فرزاد و سهراب و همه جانباختگان راه آزادي در ايران است.

نامه هاي اعتراضي خودتان را به اين آدرس بفرستيد .

DIE VOLKSHOCHSCHULE

der Stadt Osnabrück

Bergstraße 8 • 49076 Osnabrück

Fachbereich Politik & Gesellschaft • Dr. C.-H. BöslingTel.: 05 41/323 – 21 97 • Fax: 323 – 43 47

کميته بين المللي عليه اعدام

ايراني سوليدارتي – آلمان

فدراسيون سراسري پناهندگان ايراني- آلمان

۱۶ ژوئن ۲۰۱۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar