tisdag 1 juni 2010

حزب کمونیست کارگری ایران:جنایت دولت فاشیستی اسرائیل علیه مردم غزه محکوم است

Bookmark and Share

جنایت دولت فاشیستی اسرائیل علیه مردم غزه محکوم است

فرستادن  به ایمیل چاپ
israeel-shipحمله کماندوهای اسرائیلی به کشتی حامل مواد کمکی به مردم غزه و صدها فعال صلح سرنشین این کشتی خشم و انزجار همه نیروهای مترقی و انساندوست دنیا را برانگیخت. در این حمله که در آبهای بین المللی و بی مقدمه صورت گرفت دستکم ده نفر و بنا بر برخی گزارشات بیش از بیست نفر از سرنشینان کشتی کشته شده و دهها نفر مجروح شدند. این یک جنایت آشکار و وقیحانه است که نه تنها با ابتدائی ترین استانداردهای تمدن و انسانیت در تناقض است بلکه آشکارا موازین و قوانین بین المللی را نقض میکند و باید از جانب هر حزب و نیروی سیاسی و دولت و نهاد بین المللی مدعی دفاع از ساده ترین حقوق انسانی صریحا و شدیدا محکوم شود. مردم دنیا و نیروهای سیاسی چپ و مترقی باید در همه کشورها دولتها و نهادهای بین المللی را برای محکوم کردن دولت اسرائیل که بارها به چنین جنایات وقیحانه ای علیه مردم فلسطین دست زده است تحت فشار قرار بدهند. دنیا نباید چنین جنایاتی را تحمل کند.

اقدامات تروریستی نیروهای اسلام سیاسی در منطقه و در دنیا جنایات دولت اسرائیل را توجیه نمیکند. دولت اسرائیل از ژوئن ٢٠٠٧ به بهانه بقدرت رسیدن حماس در نوار غزه مردم ساکن این منطقه را در محاصره اقتصادی قرار داده است و با این عمل از یکسو زندگی یک و نیم میلیون انسان بیگناه را تباه ساخته و از سوی دیگر به نیروهای ارتجاعی تروریست اسلامی نظیر حماس زمینه رشد و نفوذ داده است. ما همواره اعلام کرده ایم که تروریسم اسلامی و تروریسم دولتی اسرائیل دو روی یک سکه اند و تراژدی نوار غزه یک نمونه بارز تقابل خونبار بین این دو قطب ارتجاعی است. تقابلی که مثل همیشه قیمت آنرا مردم بیگناه فلسطین میپردازند.

راه حل مردم فلسطین قطع دست دولت فاشیستی اسرائیل و همچنین نیروهای ارتجاعی اسلام سیاسی از زندگی خود و برپائی یک دولت مستقل و سکولار فلسطینی است. ایستادگی در برابر سیاستهای فاشیستی و ضد بشری دولت اسرائیل و همچنین اعتراض به سیاستهای حمایتگرانه و سکوت تایید آمیز دول غرب نسبت به جنایات دولت اسرائیل اولین گام در جهت حل انسانی مردم محروم فلسطین محسوب میشود.

حزب کمونیست کارگری دولت اسرائیل و سیاستهای جنایتکارانه اش علیه مردم غزه را شدیدا محکوم میکند و از همه نیروها و نهادها و سازمانهای مترقی و انساندوست در سطح جهان میخواهد که یکصدا و یکپارچه علیه دولت فاشیستی اسرائیل اعتراض کنند.

حزب کمونیست کارگری ایران

١ ژوئن ٢٠١٠ ٬ ١١ خرداد ١٣٨٩

Share/Bookmark

مطالب مرتبط

آخرین اطلاعیه ها

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar