måndag 16 augusti 2010

احمدی نژاد را به سازمان ملل راه ندهید!قرار است احمدی نژاد در ماه سپتامبر در شصت و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک شرکت کند

احمدی نژاد را به سازمان ملل راه ندهید!

قرار است احمدی نژاد در ماه سپتامبر در شصت و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک شرکت کند. او نماینده یک حکومت سراپا جنایت، رئیس جمهور حکومت سنگسار است و نباید از سوی مجامع بین المللی پذیرفته شود.

ماهیت جنایتکار، تروریست، آدمکش و ددمنش جمهوری اسلامی برای مردم جهان آشکار شده است. این حکومت باید همه جا طرد شود و از همه نهادها و سازمان های بین المللی بیرون انداخته شود. سفارتخانه های این رژیم جانی باید همه جا تعطیل شوند و حضور مقامات آن در همه جای دنیا ممنوع شود. حضور احمدی نژاد در سازمان ملل فقط توهین به مردم ایران نیست، توهین به بشریت است. او رئیس حکومت قتل و جنایت و سنگسار است و نباید در سازمان ملل بعنوان نماینده مردم ایران پذیرفته و به او سکوی خطابه داده شود.

٣١ سال است این حکومت شکنجه و سنگسار میکند، شلاق میزند و اعدام میکند، چشم در میاورد و دست قطع میکند. ترور میکند و گروه گروه به جوخه اعدام میسپارد. رهبران کارگری را شلاق میزند و زندانی میکند و همجنس گرایان را به دار میاویزد. صدهزار نفر را به جرم عقیده و مخالفت سیاسی کشته و در گورهای بی نام و نشان دفن کرده است. آپارتاید جنسی را با اسید پاشی به صورت زنان و دستگیری و جریمه و انواع فشارهای غیر قابل توصیف به جامعه تحمیل کرده است. جای رهبران این حکومت در مجامع جهانی نیست.

از همه مردم آزاده دنیا میخواهیم به حضور احمدی نژاد در سازمان ملل اعتراض کنند، به سازمان ملل نامه بنویسند و بخواهند که او را به مجمع عمومی سازمان ملل راه ندهند، و هر جا میتوانند در مقابل دفاتر سازمان ملل دست به اعتراض بزنند. مردم ایران یکپارچه بپاخاسته اند که این رژیم مذهبی قرون وسطائی را به گور بسپارند. اعتراض مردم جهان به حضور احمدی نژاد در مجامع جهانی، کمک بزرگی به مردم ایران برای سرنگون کردن این حکومت است. همه آزایخواهان را به برپائی تظاهرات علیه شرکت رئیس جمهوری قتل و جنایت در اجلاس سازمان ملل فرا میخوانیم.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

١٦ اوت ٢٠١٠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar