torsdag 12 augusti 2010

احکام زندان برای افراد منتسب به بهائی محکوم است!

احکام زندان برای افراد منتسب به بهائی محکوم است!

هفته گذشته جمهوری اسلامی هفت نفر زندانی سیاسی را که به جرم بهایی بودن ماهها در حبس نگاه داشته است، به ٢٠ سال زندان برای هر یک محکوم کرد! این به دنبال اقدام جنایتکارانه اخیر در حمله به خانه های افراد منتسب به بهایی در شمال کشور و ویران کردن سبعانه کاشانه مردم بود.

جمهوری اسلامی از همان ابتدای حاکمیت ننگین اش انواع جنایات را نسبت به مردم منتسب به اقلیت های مذهبی روا داشته است. این اقدامات که از زندان و شکنجه و اعدام و ترور تا پاکسازی در محل کار و زیست و به آتش کشیدن مراکز دیگر فرقه های دینی و اعمال انواع محرومیت را در بر میگیرد، مصداق جنایت علیه بشریت است. حزب کمونیست کارگری این تضیقات و جنایت را به شدت محکوم میکند. ما خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط زندانیان منتسب به بهایی و همه زندانیان سیاسی هستیم.

جمهوری اسلامی یک حکومت کثیف مذهبی است و باید بخاطر همه جنایاتش از سنگسار و اعدام و قصاص و حجاب و آپارتاید جنسی گرفته تا زندان و نابود و محروم کردن مردم به جرم اعتقادات متفاوت مذهبی، محکوم و مطرود گردد. ما خواهان جدایی اکید دولت از مذهب، لغو هرگونه مذهب رسمی، لغو انتساب شهروندان به مذاهب توسط دولت و برقراری یک جامعه غیر مذهبی متکی بر آزادی مذهب و لامذهبی هستیم.

سرنگون باد جمهوری اسلامی!

نه قومی، نه مذهبی، حکومت انسانی!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران

٢١ مرداد ٢٠١٠، ١٢ اوت ٢٠١٠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar