onsdag 10 februari 2010

٢٢ بهمن خیابانها مال ما است! ٢٢ بهمن روز تعرض گسترده به سرکوبگران و اوباشان جمهوری اسلامی است


19744_1

٢٢ بهمن روز تعرض گسترده به سرکوبگران و اوباشان جمهوری اسلامی است. کسی که یورش مردم به اوباشان جنایتکار رژیم را تحت عنوان خشونت محکوم میکند، دارد موذيانه از حكومت سراپا خشونت اسلامی دفاع میکند. خشونت طلب کسی است که از بقاء خشن ترین و جنایتکارترین حکومت تاریخ معاصر بیشرمانه دفاع میکند. مردم حق دارند به سرکوبگران مانند روز ٦ دی حمله کنند و آنها را در هم بکوبند. درهم شکستن تام و تمام دستگاه سرکوب جمهوری اسلامی با تعرض و قدرت انقلاب مردم تنها راه واقعی، انسانی و کم هزینه برای پایان دادن به خشونت و برقراری جامعه ای است که آزادی و حرمت و رفاه انسان را اساس کار خود قرار میدهد.

٢٢ بهمن روز فراری دادن سرکوبگران حکومت از خیابانها و محلات و کنترل آنها بدست مردم است. گوشمالی دادن اوباشان حکومت در روز ٦ دیماه باید مقدمه تعرض گسترده تر و قاطع تر ما در روز ٢٢ بهمن باشد.

٢٢ بهمن روز برداشتن حجاب و بدون حجاب به خیابانها رفتن است. برداشتن حجاب تعرض سیاسی و ایدئولوژیک بزرگی به پایه های حکومت متحجر و ضد زن اسلامی است. "آزادی زن معیار آزادی جامعه است" و خواست "برابری بی قید و شرط زن و مرد" حکم خدشه ناپذیر انقلاب حاضر است. حجاب اسلامی را با زور سرنیزه به زنان تحمیل کردند و اکنون به قدرت انقلاب باید آنرا به دور انداخت.

٢٢ بهمن روز فشار برای آزاد کردن زندانیان سیاسی است. در همه تجمعات با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد، از زندانیان و خانواده های آنها که این روزها در مقابل اوین تجمع میکنند دفاع کنیم. در زندانها را باید به نیروی خود در هم شکنیم. روز ٢٢ بهمن به هر شکل که میتوانید حرکت شجاعانه خانواده های زندانیان سیاسی را تقویت کنید و در مقابل زندان ها نیز دست به تجمع بزنید. باز کردن در زندانها مقدمه سرنگونی حکومت اسلامی است.

٢٢ بهمن همه جا اعلام کنیم که مجازات اعدام یک عمل ضد انسانی و سرکوبگرانه است و باید تماما ملغی شود و احکام اعلام زندانیان بدون قید و شرط لغو گردد. این یک خواست مهم انقلاب حق طلبانه ما است.

زنده باد انقلاب آزادیخواهانه مردم ایران

نه قومی، نه مذهبی، حکومت انسانی

حزب کمونیست کارگری ایران

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar