tisdag 23 februari 2010

جلسه سازمان یافته از سوی موسسه آلمانی آتلانتیک برای سفیر حکومت جنایتکار اسلامی و یک نماینده حزب سبز در آلمان، ملغی شد! موسسه مزبور میگوید بدلیل استقبا

جلسه سازمان یافته از سوی موسسه آلمانی آتلانتیک برای سفیر حکومت جنایتکار اسلامی و یک نماینده حزب سبز در آلمان، ملغی شد! موسسه مزبور میگوید بدلیل استقبال از این کنفرانس، آنرا برگزار نمیکنیم !

سه روز قبل خبر برگزاری یک کنفرانس با حضور سفیر حکومت اسلامی و یک نماینده حزب سبز آلمان، در سایتهای خبری طرح شد. به محض اطلاع مردم و سازمانهای سیاسی از این خبر، موجی از اعتراض و ابراز نفرت در برلین و آلمان راه افتاد و جریانات متعددی اعلام کردند که به این دست دوستی دادن با حکومت جنایتکار اسلامی معترضند و خواهان لغو این کنفرانس شدند.

کمیته آلمان حزب کمونیست کارگری ایران در مقابل این دهن کجی آشکار موسسه آتلانتیک، از همگان دعوت کرد به این سیاست مقابله با مردم ایران و مشروعیت دادن به جانیان اعتراض کنند. امروز در سایت این موسسه آمده است که :به دلیل علاقه و استقبال ! گسترده، و بدلیل اینکه سالن محل کنفرانس کوچک بود، جلسه را به وقت دیگری با حضور تعداد بیشتری از سخنرانان! موکول میکنند!

این عقب نشینی و توضیحات مسخره در حاشیه آن، برای لاپوشانی یک رسوایی و افتضاح سیاسی بزرگ است. موضوع این بود که خواستند در اوج اعتراضات و ابراز نفرت و انزجار مردم علیه یکی از فاشیست ترین حکومتها و نمایندگان آنها در آلمان، فضا را تست کنند و مجددا روابط و نشست و برخاست با این جانیان را از سر بگیرند که دیدند ، نمیتوانند. مردم معترض آلمان و ایرانیان نمیگذارند این بساط مشمئزکننده مجددا راه بیفتد.

امروز خبر رسید که این بار در مونیخ میخواهند همین بساط را پهن کنند. ما اعلام میکنیم که در مونیخ و هر جاییکه سر و کله نمایندگان حکومت اسلامی پیدا شود، باید فورا تجمع کرد و این بساط را بر سرشان خراب

کرد.

اینها قاتلین مردم ایران هستند و هیچ موسسه و نهادی نباید با سران حکومت اسلامی ایران جلسه سازمان داده و به آنها مشروعیت سیاسی دهد. بسته شدن سفارت خانه های جمهوری اسلامی خواست مردم معترض در آلمان است و باید دولت آلمان به این خواست گردن نهد.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – آلمان

۲۳ فوریه

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar