söndag 12 juni 2011

سخنراني در کنفرانس جهاني آتئيست ها در شهر دوبلين

اظهار نظر پی زد مایر
بیولوژیست و استاد دانشگاه در آمریکا بدنبال کنفرانس جهانی آتئیست ها در شهر دوبلین

"فقط میخواهم بگویم که مریم نمازی شگفت انگیز بود. خیلی خوشحالم که مریم سخنران آخر کنفرانس بود. اگر او اولین سخنران بود، بقیه ما مجبور میشدیم ساکت بنشینیم و همه را به او ارجاع دهیم. او یک نقد قدرتمند، شورانگیز، مستدل از اسلامیسم و تحقیر بشریت توسط آن انجام داد. سخنرانی مریم، به نحو حیرت انگیزی صریح و انسانی بود."

حضور و سخنراني مريم نمازي در فستيوال بزرگ فلسفه و موسيقي و کنفرانس جهاني آتئيست ها در ايرلند


روز ۴ ژوئن ۲۰۱۱ مريم نمازي در فستيوال فلسفه و موسيقي که در فاصله روزهاي ۲۶ ماه مي تا ۵ ژوئن در شهر "هاي" برگزار شد، سخنراني کرد. در اين فستيوال دهها شخصيت سرشناس بين المللي سخنراني کردند و بیست هزار نفر در مجموع در آن شرکت داشتند. يکي از برنامه هاي اين فستيوال به موضوع اسلام و تاثيرات آن در فلسفه و موسيقي اختصاص داشت. مريم نمازي چهره سرشناس بين المللي منتقد اسلام و اسلام سياسي در اين فستيوال در مورد "تفتيش عقايد اسلامي" سخنراني کرد. در همين روز همچنين مريم نمازي در يک پانل در مورد اسلام شرکت کرد. در اين پانل لوئورن بوت خواهر زن توني بلير نخست وزير سابق انگليس که اخيرا مسلمان شده و با "پرس تي وي" جمهوري اسلامي همکاري ميکند٬ نيز حضور داشت. لاين ادگار محقق اسلامي يکي ديگر از سخنرانان اين پانل بود. گرداننده پانل ماري انسيگارت معاون سابق سردبير روزنامه تايمز بود. در اينجا لينک اطلاعات مربوط به اين فستيوال را مشاهده ميکنيد:
http://www.howthelightgetsin.org/2011-programme/philosophy-sessions/#a110604

سخنراني در کنفرانس جهاني آتئيست ها در شهر دوبلين
روز ۵ ژوئن مريم نمازي در کنفرانس جهاني آتئيست ها درشهر دوبلين ايرلند حضور داشت. مريم سخنران يک پانل بود با عنوان " چگونگي سازمان دادن يک جبهه سکولارجهاني". پانليستهاي ديگر عبارت بودند از مارک امبلتون که در مورد آتئيسم در انگلستان حرف زد، نيک له از " ائتلاف آتئيستهاي آمريکا" و روار جونسون از " اتحاد بين المللي اومانيستها". همه سخنرانيها معطوف به سازمان دادن يک جبهه جهاني سکولاريستي بود.

در اين کنفرانس ريچارد داوکينز نیز حضور داشت و همراه با مریم نمازی به سوالات نمایندگان سازمانهاي اسلامي که اعلام کرده بودند براي پاسخ دادن به سخنراني این دو نفر در اين جلسه حاضر خواهند شد، پاسخ دادند. در این ٣٥٠ نفر حضور داشتند و پس از چند ساعت سخنرانی و بحث و پاسخ به سوالات، با سخنرانی اختتامیه عهده مریم نمازی پایان یافت.
لينک هايي از اين کنفرانس را در اينجا ملاحظه ميکنيد:
http://scienceblogs.com/pharyngula/2011/06/last_day_of_the_dublin_confere.php
http://richarddawkins.net/articles/635396-the-islamic-inquisition
http://www.irishtimes.com/newspaper/ireland/2011/0606/1224298471229.html
http://www.csmonitor.com/World/Europe/2011/0603/Atheist-confab-in-Ireland-comes-as-Europe-confronts-religion-in-public-life
http://thepensivequill.am/2011/06/disbelief-in-dublin.html
http://www.atheist.ie/2011/06/blog-round-up-after-the-conference/

برنامه هاي سخنراني مريم نمازي در دو ماه آتي
روز ۱۹ ژوئن در شهر نيوکاسل انگليس در کنفرانس اومانيستها سخنرانی در مورد اوضاع سياسي ايران و آينده مبارزات مردم
در روزهاي ۲۴ تا ۲۶ ژوئن در شهر گنواي ايتاليا سخنرانی در کنفرانسي در مورد "گلوباليزاسيون و جنسيت"
روز ۲۸ ژوئن سخنرانی در پارلمان انگليس در مورد ممنوعيت قوانين شريعه در انگليس
مريم نمازي سازمان دهنده و مبتکر يک حرکت اجتماعي بزرگ در انگليس عليه دخالت قوانين شريعه در اين کشور است با عنوان" قانون برابر براي همه" که با برگزاري ميتينگ و سخنراني و مقابله با نفوذ جنبش اسلامي در انگليس توجه زيادي را بخود جلب کرده است. بحث ممنوعيت قانوني دخالت قوانين شريعه به پارلمان انگلیس کشیده شده است که در صورت تصویب ميتواند به نتايجي در سطح اروپا نيز منجر بشود.

يکي ديگر از برنامه هاي مريم نمازي سفر ده روزه او به سيدني استراليا در ماه اوت است که مجموعه اي سخنراني و ملاقات در دستور دارد.

قانون برابر براي همه
۱۱ ژوئن ۲۰۱۱

Maryam NamazieBM Box 1919London WC1N 3XX, UKTel: +44 (0) 7719166731
Email: maryamnamazie@gmail.comwww.maryamnamazie.comTwitterBlogFacebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar