tisdag 3 maj 2011

افول اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی با خیزش میلیونی مردم در سال ٨٨ علیه جمهوری اسلامی آشکارتر شد

اسامه بن لادن به قتل رسید

حذف بن لادن از صحنه جهان بی تردید برای اکثریت عظیم مردم جهان خوشحال کننده است. بن لادن سمبل تروریسم به مفهوم دقیق کلمه بود. او در راس سازمان القاعده کشتار بیرحمانه و کور زن و مرد و پیروجوان در هر گوشه جهان را پلاتفرم و هدف خود تعرف کرده و طی ده سال گذشته بزرگترین جنایات تروریستی تاریخ را به اجرا گذاشت. کشته شدن او به دست نیروهای آمریکائی طبعا یک پیروزی برای دولت آمریکاست و بیشک دولت آمریکا تلاش خواهد کرد از این موفقیت در جهت تقویت سیاستهای سلطه جویانه خود استفاده کند، اما این پیروزی حداکثر میتواند در رقابتهای داخلی احزاب اصلی آمریکا مورد استفاده قرار گیرد و بدرجه محدودی شکستهای تاکنونی حکومت آمریکا را ترمیم کند، اما قادر به احیای تروریسم نظم نوینی آمریکا و بورژوازی غرب که پیش از این شکستش محرز شده و به پشت صحنه رانده شد، نخواهد بود.

افول اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی با خیزش میلیونی مردم در سال ٨٨ علیه جمهوری اسلامی آشکارتر شد، با انقلابات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برگشت ناپذیر و قطعی گردید و کشته شدن بن لادن کل این روند را تسریع خواهد کرد. اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی در دوره اخیر، و مشخصا سازمان القاعده تماما دست ساز و مخلوق بورژوازی غرب و دوره جنگ سرد است که در مقابل چپ و کمونیسم علم شد و با پایان دوره جنگ سرد، جنگ مرگ و زندگی را علیه خالقین خود شروع کرد. ستون اصلی جنبش اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی جمهوری اسلامی در ایران است و با به زیر کشیدن جمهوری اسلامی با انقلاب مردم ایران این جنبش بطوراساسی از صحنه سیاسی جهان کنار زده خواهد شد.

جهان طی ده سال گذشته صحنه جنگ و جنایات بیرحمانه تروریسم اسلامی و تروریسم نظم نوینی بوده است. افول این دو قطب تا اینجا اساسا در نتیجه فشار جنبشها و اعتراضات و افکار عمومی مردمی بوده است که قطب سوم و انسانی را در مقابل این دو قطب تروریستی و بورژوایی نمایندگی میکنند. و همین قطب سوم است که میتواند و باید صحنه را عوض کند، دنیایی انسانی و امن را رقم زند و به تروریسم و جنگ و کشتار تروریستها برای همیشه مهر پایان بگذارد.

حزب کمونیست کارگری ایران
١٢ اردیبهشت ١٣٩٠، ٢ مه ٢٠١١

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar