söndag 19 september 2010

گزارشی از برنامه هاي مينا احدي در سفر به ايتاليا روزهای ۱۶ و ۱۷ سپتامبر.حضور در برنامه پخش مستقيم "کانال ايتاليا" تماس تلفني سجاد


گزارشی از برنامه هاي مينا احدي در سفر به ايتاليا

روزهای ۱۶ و ۱۷ سپتامبر



مينا احدي به دعوت جمعی از ايرانيا آأزاديخواه در شهر پردونونه به کشور ايتاليا رفت و در چند برنامه در اين کشور در روزهای ١٦ و ١٧ سپتامبر حضور داشت.



سخنرانی، حضور در يک برنامه تلويزيوني پخش مستقيم در "کانال ايتاليا" و همچنين کنفرانس مطبوعاتي در مورد سکينه با حضور استاندار و شهردار و نمايندگاني از احزاب ايتاليايي، طاهر جعفرزاده و حضور تلفني سجاد پسر سکينه از جمله اين برنامه ها بود.



روز ۱۶ سپتامبر٬ مينا احدي در حضور جمع بزرگي از علاقمندان نجات سکينه و موقعيت زنان در ايران و فعاليتهاي جهاني کميته های بین المللی عليه سنگسار و اعدام سخنراني کرد. اين برنامه سه ساعت ادامه داشت و به سوالات حاضرين نيز پاسخ داده شد. ساعت شش صبح روز ۱۷ سپتامبر مينا احدي و جعفر طاهرزاده سازمان دهنده اين مجموعه برنامه ها٬ در يک گفتگوي دو ساعته در تلويزيون "کانال ايتاليا" که به صورت زنده پخش میشد، حضور یافتند و به سوالات پاسخ دادند. از ايران نيز سجاد از طریق تلفن در این برنامه شرکت کرد.



اين برنامه با استقبال بسيار زيادي روبرو شد و تلفنهاي زيادي در جريان برنامه و بعد از آن از سوي مردم به این کانال تلویزیونی شد. بدنبال آن در ساعت ۱۱ صبح مينا احدي و طاهر جعفرزاده در يک کنفرانس مطبوعاتي با حضور نمايندگان استاندار و شهردار و همچنين حضور نمايندگان مطبوعات شرکت کردند که در این برنامه نيز سجاد حضور داشت و نامه اي را خطابه به رسانه ها قرائت کرد که در همانجا به زبان ايتاليايي ترجمه شد.



اين برنامه ها انعکاس گسترده ای در رسانه های ايتاليا داشت. تلويزيون سراسري ايتاليا و تلويزيون استان اين برنامه ها را پخش کرد و همجنين رسانه هاي متعددي در مورد اين برنامه ها نوشتند.



کمیته بین المللی علیه سنگسار

کمیته بین المللی علیه اعدام

١٩ سپتامبر ٢٠١٠

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar